Kurs Blender 2.6 - Modeluj Grafikę 3D za Darmo
Program Blender to prawdziwa komputerowa bestia, chyba tylko tak można go w dużym skrócie określić. Jest to przepotężny program, który można wykorzystać do tworzenia profesjonalnych obrazów 3D, animacji 3D, a nawet całych gier komputerowych. Jego zastosowań jest mnóstwo, ale co jest najciekawsze – Blender jest programem całkowicie darmowym, nie ma w nim ukrytych mini płatności, albo płatnych urozmaiceń. Umiejętność posługiwania się nim jest w dzisiejszym świecie ogromną zaletą.
						
						Od zaprojektowania zwykłego domku,
					stworzenia misy z owocami, do tworzenia całych gigantycznych miast, czy
					realistycznych krajobrazów. W Blenderze można zrobić niemal wszystko,
					wystarczy tylko spojrzeć na niektóre obrazy z galerii na oficjalnej
					stronie programu by się przekonać.
						Właśnie w tej chwili masz
					przed sobą wyjątkową szansę. Multimedialny kurs szkoleniowy Blender
					daje Ci możliwość okiełznania bestii, dzięki niemu Blender stanie się dla
					Ciebie zwykłą zabawką. Zostanie Ci dane narzędzie, magiczna
					różdżka, dzięki której Ty możesz tworzyć co tylko chcesz i
					kiedy tylko chcesz. Ten kurs nie tylko
					pokaże Ci jak coś zrobić, ale jednocześnie bardzo dokładnie nauczy Cię
					obsługi programu zarazem.
						W czym miałby mi ten kurs
					pomóc?
						Kimkolwiek jesteś i
					kimkolwiek będziesz, umiejętność
					pracy w Blenderze to nieoceniona pomoc w życiu zawodowym. Może jesteś
					artystą i na Twoje przedstawienie przydałoby Ci się żywsze tło, niż tylko
					jakiś jeden obrazek? Może jesteś architektem i potrzebujesz narzędzia do tworzenia swoich wizji w 3D? Czy
					nawet poczatkującym grafikiem komputerowym, który chce spróbować
					swych sił w przemyśle filmowym.
						W dzisiejszych czasach
					grafika komputerowa jest wszędzie, czasem jest tylko tak dobra, że na
					pierwszy rzut oka tego nie widać. Film, obrazy, gry, teledyski…
					wszędzie wykorzystywana jest grafika 3D, dlatego jeśli zajmujesz, lub chcesz zacząć zajmować się reprezentacją
					wizualną lepiej nie zostań w tyle i naucz się jak działa Blender już
					dziś. Z momentem gdy opanujesz obsługę programu Blender, Twoja
					wyobraźnia automatycznie nabierze szerszego wymiaru, do głowy same będą
					przychodzić Ci pomysły, których wcześniej nie można było
					zrealizować z powodu braku narzędzi, takich jak ten
					program.
						
						Po sieci krąży wiele
					kursów Blendera, czemu mam wybrać ten?
						Większość kursów które można znaleźć w internecie
					pokazują jak zrobić konkretną rzecz, więc nie są to kursy nauki obsługi
					programu, ale kurs jak np. zbudować domek w Blenderze. Ponadto duża część tych szkoleń jest w formie
					pisemnej, więc jest to po prostu poradnik w który trzeba się
					wczytać. Nasz multimedialny kurs szkoleniowy do tej większości nie należy,
					ten w sposób dokładny objaśni
					Ci każdą pojedynczą czynność dostępną w programie, ale przede
					wszystkim kurs który masz przed sobą jest w formie wideo, widzisz co się dzieje, każdy ruch
					instruktora, możesz cofnąć, przyjrzeć się dokładniej, rozłożyć naukę
					jednej lekcji na kilka dni. Dodatkowo o czym należy nie zapominać
					– kurs jest wykonany przez
					profesjonalistę i jest całkowicie w języku polskim. Nie trzeba dużo
					szukać, by zobaczyć, że dobre kursy Blendera zazwyczaj są w języku
					angielskim, tu nie spotkasz się  z problemem
					różnicy językowej między Tobą, a instruktorem.
						
						
						
						Podsumowując multimedialny kurs Blendera
					to:
						·         Prowadzony przez profesjonalistę kurs nauki obsługi Blendera
					w polskiej wersji językowej.
						·         Dokładne, szczegółowe objaśnienia najważniejszych
					funkcji programu.
						·         Klucz do sekretów współczesnej grafiki
					komputerowej.
						·         Sześć godzin kursu rozłożone na dziewięć
					lekcji
Kurs dla początkujących użytkowników, prowadzący za rękę od pierwszego uruchomienia programu Blender 2.6
CO ZYSKAM DZIĘKI TEMU MATERIAŁOWI?
- Zdobędziesz praktyczną wiedzę dotyczącą tworzenia grafiki 3D
 - Dołączysz do Polskiej elity grafików tworzących w Blenderze
 - Poznasz sekrety cenionego programu Blender
 - Bez problemu zaczniesz tworzyć projekty 3D
 - Poznasz triki od wieloletnich praktyków do których dochodziłbyś poprzesz szeroką lekturę
 
| ROZDZIAŁ: | 
											 | 
										CZAS TRWANIA: | ||||||
											![]()  | 
										
											 
												1. Świat Blendera   
												Pierwsza
					lekcja będzie lekcją wprowadzającą nas w świat Blendera. Najpierw dowiemy
					się skąd w ogóle możemy pobrać program, następnie po uruchomieniu go
					nauczymy się całego jego interfejsu, a potem odrobiny podstawowych operacji.
					Ta lekcja będzie istotna, ponieważ w jej trakcie nauczymy się co nie co o
					konfiguracji programu. Ponieważ Blender dużo wymaga od naszego komputera warto
					wiedzieć między innymi jak ustawić silnik Blendera, lub jak zmniejszyć czas
					renderowania. Na samym końcu będziemy omawiać całkiem rozbudowany system
					okienek w programie. 
										 | 
										42:52 | ||||||
											![]()  | 
										
											 
												2. Komputerowa plastelina  
												Kolejna
					lekcja będzie nauką o pracy w view porcie, więc nauczymy się jak
					modyfikować struktury na których będziemy pracować. Omówione
					zostanie jak przeprowadzić przeróżne operacje na obiektach. Będziemy
					powielać, przeciągać, łączyć, dzielić, obracać, powiększać,
					zmniejszać, dodawać oraz usuwać struktury i wiele, wiele innych. To będzie
					niezwykle ważna lekcja ponieważ uczy absolutnych podstaw, a jak wiemy bez
					podstaw do niczego nie dojdziemy. 
										 | 
										42:42 | ||||||
											![]()  | 
										
											 3. Automatyka w programie W dalszym ciągu będziemy się uczyć o edycji, a dokładnie skupimy się na modelowaniu. Dowiemy się o wierzchołkach, krawędziach i ścianach, poznamy mnóstwo sposobów zaznaczania, które później będą nieocenioną pomocą przy faktycznej pracy w Blenderze. Nauczymy się również korzystać z krzywych za pomocą których będziemy formować całe bryły. Jak się okaże będzie to o wiele wygodniejsze i prostsze niż ręcznie modelowanie.  | 
										44:37 | ||||||
											![]()  | 
										
											 
												4. Z
					punktu powstałeś i w punkt się obrócisz 
												Ta lekcja
					poświęcona będzie już faktycznej pracy w Blenderze, będziemy tworzyć model
					szczura, więc w praktyce dowiemy się jak działają funkcję które do
					tej pory jedynie omawialiśmy. Dodatkowo również poznamy metody
					wstawiania blueprintów do programu, które będą służyć za
					tło, bądź na których będziemy się wzorować przy
					modelowaniu 
										 | 
										41:54 | ||||||
											![]()  | 
										
											 
												5.
					Jak zaplanować nasze wymarzone cztery kąty  
												W czasie tej
					krótkiej lekcji nauczymy się jak wymodelować szkielet domu. Za pomocą
					kilku opcji Blendera to co może wydawać się bardzo trudne oraz czasochłonne
					(i byłoby, gdybyśmy to wszystko robili ręcznie), w rzeczywistości jest
					łatwe i szybkie, bo dokonaliśmy tego w 15 minut. 
										 | 
										15:59 | ||||||
											![]()  | 
										
											 
												6.
					Modyfikatory Blendera, czyli nasza trzecia ręka 
												Modyfikatory
					w Blenderze to narzędzia, które należy obowiązkowo znać jeśli
					myślimy o jakimkolwiek poważniejszym projekcie. Ta właśnie lekcja będzie im
					poświęcona, zostaną dokładnie omówione najważniejsze z nich i
					pokazane na przykładach jakie mają zastosowanie. 
										 | 
										47:07 | ||||||
											![]()  | 
										
											 7. Wirtualna skóra, czyli materiały brył Ta lekcja poświęcona będzie tworzeniem materiałów, które nadajemy bryłom w Blenderze. Dowiemy się po co dodawać materiały i jak to się robi, ponadto opisane będą opcje związane z renderowaniem i z samym kształtowaniem materiałów – jak na przykład nadawanie im koloru czy struktury.  | 
										45:41 | ||||||
											![]()  | 
										
											 
												8.Potęga Blendera 
												Lekcja ta jest rozwinięciem
					wcześniejszego tematu, w jej trakcie dowiemy się jak wykorzystać materiały
					do tego by nałożyć na nasze bryły tekstury i obrazy. Dzięki temu dla
					przykładu w przyszłości budując w Blenderze stary ceglany mur nie będziemy
					musieli tworzyć każdej cegiełki, ale dowiemy się jak wykorzystać program do
					tego, by sam ze zwykłego obrazka wyrenderował nam realnie wyglądającą
					ścianę ceglaną. 
										 | 
										52:30 | ||||||
											![]()  | 
										
											 
												9.
					Za kulisami filmów komputerowych 
												W ostatniej lekcji kursu będziemy uczyć
					się o tworzeniu specyficznego tła stworzonego z plików obrazów o
					rozszerzeniu hdr. Jest to przydatna wiedza o możliwościach Blendera, dzięki
					zastosowaniu tego możemy wywołać w naszych renderach jeszcze większy
					realizm. Drugim tematem jaki podejmiemy jest animacja. Dowiemy się na czym
					polegają i jak przebiega proces ich tworzenia. 
										 | 
										34:51 | 
Market Wiedzy poleca również
Podobne szkolenia
Jak kupować?
Zapłać online a natychmiast uzyskasz dostęp do szkolenia!- Zaloguj się lub załóż konto.
 - Wybierz sposób płatności.
 - Dokonaj płatności online.
 - Oglądaj szkolenie w przeglądarce lub pobierz na dysk!
 
Gwarancja satysfakcji
							Wszystkie zakupy są objęte gwarancją satysfakcji. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci pieniądze. Więcej








