Szkolenia > Biznes		    
								
				
					
						
							
								 
						
					
					
						 
					
						
						
					
						 
					
						 
					
						 
					
						 
					
						
					
						 
					
						 
					
						 
					
						 
					
						 
					
						 
					
						
					
						 
					
						 
					
						 
					
						 
					
						 
					
						 
					
						 
					
						 
					
						
							
						
							 
						
							 
						
							 
						
							 
						
							 
						
							 
						
							 
						
							
						
							 
						
							 
						
							 
						
							 
						
							 
						
							 
						
							 
						
							
						
							 
						
							
						
							 
						
							 
						
						
							
								
						
							 
						Podsumowując, w tym programie szkoleniowym zdobędziesz
					praktyczną, konkretną, niezbędną wiedzę związaną z Twoim sklepem
					internetowym. 
						
							 
						
							 
						
							
								
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
							
								
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								
									
								
									 
								
									 
								
									 
								
									 
								
									 
								
									
										
									
										 
									
									
										
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										
									
										 
									
										
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										 
									
										
									
										 
									
										 
									
										
											
										
											 
										
											 
										
											 
										
											 
										
											 
										
											 
										
											 
										
											
										
										
										
											 
										
											 
										
											 
										
											 
										
											 
										
											 
										
											
										
											 
										
											 
										
											 
										
											 
										
											 
										
											 
										
											 
										
											
												 
											
											
												 
											
												 
											
												 
											
												 
											
												 
											
												 
											
									
								
							
						
					
										
										
										
				
					
						
						
							
						
							 
							
						
							
						
						
					
				
				
			
			
				
				
										
										
			
		
		                
			
  
        Jak stworzyć dobrze sprzedający sklep internetowy?
							„Jak stworzyć dobrze sprzedający sklep
					internetowy?”
						
						Jesteś osobą, która stawia na rozwój? Pytam,
					ponieważ nie jest to propozycja dla osób pozbawionych ambicji. Jest ona
					skierowana do tych, którzy chcą iść naprzód! 
					
						Taki właśnie byłem, gdy zakładałem firmę. Chciałem
					się rozwijać. Czułem ogromny entuzjazm, czułem, że mogę wiele. Niestety
					rzeczywistość okazała się brutalna. Już od początku mój biznes
					napotykał na spore problemy. 
					
						Moja historia jest zupełnie zwyczajna. Może podobna do
					Twojej? Wszystko zaczęło się 8 lat temu, gdy założyłem agencję
					reklamową. 
					
							Trudne początki własnego biznesu
					
						Nawet nie miałem gdzie zarejestrować firmy. Nikt z rodziny
					nie chciał udostępnić mi adresu. Obawiali się, że Urząd Skarbowy będzie
					do nas przychodził na kontrole! 
					
						W kieszeni miałem kilkaset złotych. Mój pierwszy
					system CMS do strony internetowej kosztował 300 zł. Był totalnym niewypałem.
					Wtedy myślałem, że wiem dużo na temat biznesu... 
					
						Dziś, ponad 3.6 miliona złotych później, mogę
					powiedzieć: nie wiedziałem nic. Szkoda, że nie miałem przed sobą
					propozycji, jaką Ty teraz widzisz, aby uczyć się na cudzych błędach, a
					także cudzych sukcesach! 
					
							To powinno Cię zainteresować
					
						Szybko poczułem, że wiedza wyniesiona ze szkoleń i
					studiów jest teoretyczna. Nie była przydatna w zmaganiach z
					rzeczywistością. 
					
						Biznes jest wyzwaniem. Ale także źródłem, z
					którego czerpiemy wiedzę. Minęło kilka lat. Wysłuchałem niezliczonej
					liczby szkoleń na temat marketingu, reklamy, psychologii, internetu,
					sprzedaży... 
					
						Wszystko to okupione było dużym nakładem czasu. Ale
					także dużym nakładem finansowym rzędu kilkudziesięciu tysięcy złotych,
					które wydałem na szkolenia i książki. 
					
						Doszedłem do wniosku, że wiele z oferowanych pozycji
					dotyczących reklamy jest niezadowalających. Pewnie Ty również widzisz,
					że wiele pomysłów okazuje się trudnych do zastosowania. Albo nie
					przynoszą rezultatów. 
					
						Dotarcie do przydatnych informacji oznacza przebijanie się
					przez teoretyczny bełkot. Może on być niezrozumiały. Co gorsza nic
					konstruktywnego z niego nie wynika. 
					
								Czy wiesz jak kosztowne jest uczenie się na własnych
					błędach?
						
							Skorzystaj z mojego doświadczenia. Mam za sobą liczne
					próby zastosowania idei podawanych na szkoleniach. Część z nich była
					fiaskiem. Niektóre okazały się fenomenalne! 
						
							Próbowałem także wprowadzać całkowicie nowe,
					własne pomysły. Jedne okazywały się rewelacyjne. Inne koncepcje były
					błędne. Ze wszystkiego wyciągałem wnioski. 
						
							Lepiej będzie dla Ciebie, jeśli nauczysz się marketingu i
					reklamy na moich błędach i sukcesach. Dzięki temu zaoszczędzisz sobie i
					nerwów, i pieniędzy. 
						
							Rozwiązałem dla Ciebie problem: jak skutecznie radzić
					sobie na rynku? Przetestowałem to najpierw na własnej skórze, aby dać
					Ci konkret, a nie teorię. Dzięki temu moja firma jest teraz na etapie
					dynamicznego rozwoju. Chcę Ci przekazać wiedzę, doświadczenie oraz postawy.
					Wszystko po to, aby Twoja firma wkroczyła na szybką drogę rozwoju i abyś
					uniknął kosztownych błędów. 
						
								Skąd pomysł na te nagrania
						
							Opublikowałem na naszym blogu prośbę o zadawanie nam
					pytań dotyczących promocji i reklamy w Internecie. Wypowiedziało się
					kilkadziesiąt osób, zadając mnóstwo pytań. Wybrałem 47
					najbardziej konkretnych, przydatnych, praktycznych tematów.
						
							Następnie uporządkowałem je i nagrałem swoje odpowiedzi
					w oparciu o wiedzę i kilkuletnie, praktyczne doświadczenie w prowadzeniu
					własnej agencji reklamowej. Uprzednio dokładnie się do nich przygotowałem -
					nie są to spontaniczne rady, lecz precyzyjnie przygotowane wykłady na
					zadany temat. Pytania zadawały osoby takie jak Ty. A być
					może to Ty jesteś jedną z osób, na których pytanie
					odpowiedziałem?
						
							Tak powstała…
						
								To potężny przewodnik po marketingu internetowym dla
					każdej małej firmy...
							
								Czy zdajesz sobie sprawę z tego jak duże ryzyko ponosisz
					nie znając tych zagadnień? Szczerze współczuję przedsiębiorcom
					działającym w Internecie bez tej wiedzy i doświadczeń, jakie już niedługo
					przekażę Tobie. Będziesz dzięki nim na wygranej pozycji. Twoja konkurencja
					nie będzie wiedziała, co ją trafiło… 
						
								Co dokładnie zawiera pakiet o sklepie
					internetowym?
						
							W tym miejscu możesz zakupić moduły z kompleksowego
					szkolenia Wielka Księga Promocji w Internecie dotyczące podniesienia
					skuteczności Twojego sklepu internetowego. Są to odpowiedzi na często
					pojawiające się pytania, które dotyczą promowania i sprzedaży w
					sklepie internetowym oraz walki konkurencyjnej z innymi sklepami. Lista
					tematów:
							
						| 
											1) Jak promować i sprzedawać produkty w sklepie
					internetowym?  
 | |
| 
											2) Co zrobić, jeśli konkurencja podszywa się pod Twój
					wizerunek i kopiuje Twoje pomysły?  
 | |
| 
											3) Jak odróżnić się od
					konkurencji?  
 | |
| 
											4) Jak znaleźć klienta w
					Internecie? 
 | |
| 
 
 | 
									Dlaczego warto zainwestować w szkolenie: Jak stworzyć
					dobrze sprzedający sklep internetowy?
									
							
								Zdobywanie wiedzy o promocji i reklamie jest czasochłonne i
					kosztowne. Dotarcie do potrzebnych informacji to w praktyce wiele dni szkoleń i
					góry przeczytanych książek. Jeżeli nie masz czasu na czytanie
					książek i przerabianie wszystkich ważnych szkoleń to... 
							
								Mam propozycję, która ułatwi Tobie to zadanie.
					Zapytałem swoich Czytelników: czego najbardziej chcą dowiedzieć się o
					sklepach internetowych? Reakcja była natychmiastowa i ze wszystkich zgłoszeń
					ułożyłem listę najważniejszych pytań. 
							
								Następnie przygotowałem się i nagrałem na nie swoje
					odpowiedzi. 
								
							
									Oszczędzisz dużo czasu i pieniędzy
							
								Szkolenie: „Jak stworzyć dobrze sprzedający sklep
					internetowy?” oznacza dla Ciebie niższe koszty zdobycia wiedzy potrzebnej
					do rozwoju firmy. Zapłacisz za nie mniej, niż gdybyś musiał kupić
					dziesiątki książek i spędzić kilka weekendów na szkoleniach.
					
							
								Odpada czas dojazdów na szkolenia na żywo, koszty
					benzyny i noclegów. A co najważniejsze: oszczędzisz na kosztownych
					błędach popełnianych w zarządzaniu sklepem internetowym, a takie błędy
					naprawdę mogą uderzyć po kieszeniach. 
							
								Wreszcie oszczędzisz na utraconych korzyściach. Związane
					są one z tym, że przez nieprzyjazny sklep internetowy klient rzadko od Ciebie
					coś kupuje, albo idzie do konkurencji! 
							
								Zdobędziesz solidną porcję informacji. Poznasz tajniki
					zwiększania skuteczności sklepu internetowego. To bardzo ważne, abyś
					dowiedział się „jak to się robi?”. Dlatego zdradzam w tym
					materiale najważniejsze rzeczy, które są de facto istotą sukcesu mojej
					firmy! 
							
									Wciąż liczysz na szczęście?
							
								Może najwyższa pora wziąć sprawy w swoje ręce?
					
							
								To od Ciebie zależy przyszłość Twojej firmy. Od jej
					sukcesów zależy jak będą Cię postrzegać ludzie, nawet najbliżsi!
					Być może od jej sukcesów zależy życie Twojej rodziny. 
							
								Nie daj powodów do dumy swoim konkurentom. Wyprzedź
					ich, dobierając odpowiednią strategię. Zostaw ich daleko w tyle!
					
							
								W materiale odnajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię
					pytania. Uzyskasz praktyczne wskazówki na co zwrócić uwagę przy
					budowaniu sklepu internetowego oraz jak sprawić, żeby dobrze sprzedawał. Tak,
					to będzie początek wspaniałej przygody i wielka szansa dla Twojego biznesu!
					
							
										Twój sklep internetowy sam z siebie nie zacznie
					lepiej sprzedawać
										
								
									Ale gdy już Ci się to uda uczynić z moją pomocą, inni
					będą mogli Cię odciążyć w zarządzaniu. Ponieważ celem jest zarobienie na
					to, aby mieć więcej wolnego czasu. 
								
									To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli jesteś:
					
								- przedsiębiorcą, właścicielem lub prezesem
- specjalistą ds. marketingu
- wolnym strzelcem
									Poza tym, jeśli prowadzisz lub chcesz
					założyć:
								- firmę produkcyjną, handlową lub usługową
- agencję reklamową lub interaktywną
- sklep internetowy, bloga lub portal
									„Jak stworzyć dobrze sprzedający sklep
					internetowy” zdecydowanie jest dla Ciebie. 
								
											Dla kogo to szkolenie NIE jest?
									
										Nie jest to szkolenie dla:
									- osób nie planujących żadnych działań w internecie
- sprzedawców chcących działać wyłącznie na Allegro
- osób nie zainteresowanych marketingiem
											Opinie
					klientów
									
										Spójrz na opinie klientów na temat
					kompleksowego szkolenia Wielka Księga Promocji w Internecie, z którego
					pochodzi moduł: Jak stworzyć dobrze sprzedający sklep internetowy?:
										
									
										Referencje 1 – właścicielka wydawnictwa i sklepu
					internetowego
									
										Bardzo cenne jest to, że szkolenie „Wielka Księga Promocji
					w Internecie” oparte jest na problemach klientów zasygnalizowanych
					w komentarzach na blogu, bo nie są to tematy wymyślone, teoretyczne, lecz
					realne, z jakimi ludzie się zmagają w swojej codzienności biznesowej. Z wielu
					nawet nie zdajemy sobie sprawy. 
									
										Bardzo mi się podoba czytelna forma map myśli zastosowana w
					spisie tematów. Przemyślany jest również sam sposób
					pogrupowania pytań czytelników w działy tematyczne. 
									
										Wszystko w prezentacji oparte jest o kolejne okienka rozwijające
					się w mapie myśli. Poparte kolejnymi ekranami szczegółowo
					opisującymi, co konkretnie po kolei robić w danym temacie. Odbieram to jako
					osobistą drogę Piotra nad rozwiązywaniem poszczególnych
					problemów. 
									
										Jestem zachwycona. Stały komentarz Piotra, rozwiewanie kolejnych
					wątpliwości, rozwiązywanie dylematów przy każdym szczególe.
					Wszystkie odpowiedzi na pytania klientów są opracowane rewelacyjnie.
					
									
										Ja
					jednak chciałam szczególnie podkreślić pytanie 2, czyli „Jak
					poznać swojego klienta?”, bo to mi ciągle spędzało do dziś sen z
					powiek i czyniłam to do tej pory dość niemrawie. By nie powiedzieć, prawie w
					ogóle nie poznawałam klienta, tylko zgadywałam jego potrzeby na bazie
					swojego wyobrażenia o jego potrzebach. 
									
										A
					po wyjaśnieniach Piotra w kursie wiem wszystko, wszystko rozumiem i mam
					mnóstwo pomysłów na poznanie wreszcie rzeczywistych potrzeb moich
					klientów. Tak prosto wytłumaczone, takimi obrazowymi
					szczegółowymi przykładami, że mi się wreszcie
					„rozjaśniło” i przestałam się tego tematu bać.
					
									
										Jestem pod wrażeniem ogromu przekazanej konkretnej wiedzy. Dużo
					tego, ale podane w tak przystępny sposób, jakby przyjaciel snuł
					pasjonującą opowieść. W tych pozytywnych emocjach łatwo się zapamiętuje
					materiał. 
									
										A
					można też zrobić sobie liczne notatki. By opracować własną strategię
					promocji i reklamy w Internecie. 
									
										I
					dodam, że przy takiej ilości szczegółowych, konkretnych porad, cena
					kursu jest niska, bo ta inwestycja, gdy zastosujemy „nauki” Piotra w
					praktyce, bardzo szybko nam się zwróci, gdyż lawinowo wzrośnie liczba
					klientów :-) 
									
										Dziękuję ci Piotrze bardzo. 
									
											Grażyna Dobromilska
Wydawnictwo Psychologia Sukcesu
www.madgraf.com
									Wydawnictwo Psychologia Sukcesu
www.madgraf.com
											Referencje 2 – właściciel agencji interaktywnej i firmy
					hostingowej
									
										Każde z nagrań jest tak nasycone informacjami,
					że nie byłem w stanie przesłuchać tego ot tak po prostu. 
									
										Przyłapywałem się raz po raz, że robię
					notatki, szperam, cofam nagranie i słucham ponownie - po prostu zacząłem to
					przerabiać, jak na studiach. Przesłuchanie niecałych 5 godzin zajęło mi prawie 2 dni, a wiem, że
					zrobiłem to pobieżnie. 
									
										Zaskoczyła mnie rozległość poruszanej
					tematyki. Niejednokrotnie Piotr zaskakiwał mnie rzeczami, o których nie
					miałem pojęcia. 
									
										To koncentrat wiedzy i praktyki Piotra –
					jeśli porównać napój do upływającego czasu – każdą
					kroplę „Wielkiej Księgi Promocji w Internecie” można rozpuścić
					w szklance czystej wody, aby otrzymać aromatyczny, smakowity napój.
					
									
										„Wielką Księgę Promocji w
					Internecie” polecam każdemu, kto chce samodzielnie zdobywać
					klientów przez Internet, jak i delegować to zadanie pracownikom.
					
									
											Mirosław Kryska
www.suport.pl
www.niebieski.net
									www.suport.pl
www.niebieski.net
										Referencje 3 – prawnik, właściciel agencji reklamowej
					wyspecjalizowanej w obsłudze kancelarii prawnych
									
										Bez owijania w bawełnę... Pomyślałem, że to kolejny kurs
					jakich wiele w sieci, i jakich wiele mam już za sobą. 
									
										Kiedy włączyłem kurs, od razu na samym początku uświadomiłem
					sobie, z czym naprawdę mam do czynienia. Przy wiedzy Piotra, jaką stopniowo
					poznawałem słuchając i analizując jego słowa, z minuty na minutę czułem
					się dosłownie jak początkujący biznesmen. 
									
										Kiedy potem, zafascynowany jego doświadczeniem, kończyłem
					ostatni moduł, wiedziałem już co zaraz zrobię, i że będzie to
					reorganizacja strategii marketingowej mojej firmy oraz modelu zarządzania. I to
					jak najszybciej! 
									
										Jak żyję, nie spotkałem się z tak wartościowym szkoleniem!
					Dosłownie masa światowej wiedzy, przy wsparciu wieloletniego doświadczenia i
					rzeczywistych przykładów – dla mnie to była mieszkanka pozytywnie
					wybuchowa! 
									
										Teraz widzę, że tą wiedzę powinienem był mieć na samym
					początku mojej drogi z e-biznesem: zaoszczędziłbym pieniądze i ominął
					nietrafione decyzje. Ale lepiej teraz niż wcale! 
									
										Dlatego jestem przekonany, że „Wielką Księgę Promocji w
					Internecie” powinien mieć każdy przedsiębiorca na swoim komputerze.
					
									
											Rafał Chmielewski
e-MarketingPrawniczy.pl
									e-MarketingPrawniczy.pl
										Referencje 4 – właścicielka portalu matematycznego,
					współwłaścicielka firmy dystrybucyjnej
									
										Bardzo się cieszę, że Piotr odważył się stworzyć takie
					szkolenie, tak szczegółowe i wielopłaszczyznowe. I dziękuję w imieniu
					przedsiębiorców internetowych. 
									
										Początkowo chciałam pobieżnie, szybko odsłuchać czy
					przeskanować „Wielką Księgę Promocji w Internecie”. I niestety,
					po kilku minutach słuchania okazało się, że jest to niemożliwe!
					
									
										Wciągnęło mnie! 
									
										Treści, które Piotr przekazuje, sposób opisywania
					danego zagadnienia, są tak interesujące, że nie sposób się oderwać!
					Gratuluję! 
									
										Wybrane zalety: 
									
										1.
					Bardzo duża ilość ciekawych tematów. 
									
										Od
					niedawna prowadzę portal internetowy Megamatma.pl i poszukiwałam w
					różnych miejscach, informacji o marketingu internetowym. W księgarniach
					czy w necie jest mnóstwo różnych pozycji o marketingu i
					oczywiście jest problem: co wybrać? 
									
										„Wielka Księga Promocji w Internecie” jest w moim
					odczuciu takim kompendium wiedzy na temat promocji. Wiele z tematów jest
					dla mnie czymś nowym, są bardzo jasno i dokładnie wyjaśnione i naprawdę
					rozjaśniają w głowie jak funkcjonuje reklama w internecie. 
									
										Te
					tematy, które wydawało mi się, że znam i wiem dużo na ich temat, po
					przesłuchaniu ich, znalazłam nowe rozwiązania i dodatkowe informacje.
					
									
										2.
					Forma szkolenia. 
									
										Dla mnie, osoby pracującej wiele godzin, przy komputerze, dostęp
					przez internet, to doskonałe rozwiązanie. Właśnie piszę ten tekst i
					jednocześnie słucham tematu nr 44. Jest to możliwe tylko dlatego, że Piotr
					Michalak ma bardzo wyraźny, mocny głos i dobrą dykcję. 
									
										Zawsze można przesłuchać kilkakrotnie ten sam temat czy
					wybiórczo skupić się na jednym z nich, a mapa myśli porządkuje
					główne aspekty tematu. 
									
										3. Przekaz i styl wypowiedzi. 
									
										Pozornie luźny i swobodny, ale z dużą kulturą i inteligencją.
					Piotr mnóstwo słów definiuje i tłumaczy ich pochodzenie, co dla
					mnie jest bardzo istotne, bo dalej słuchając tekstu w całości go rozumiem.
					
									
										Piotr pokazuje tak różne rozwiązania i metody,
					jednocześnie wskazując linki do przydatnych w marketingu stron, o
					których często nie miałam pojęcia, a warto z nich korzystać.
					
									
										4.
					Efekty szkolenia 
									
										Moim zdaniem sukcesem „Wielkiej Księgi Promocji w
					Internecie”, jest to, że użytkownik wdraża w życie od razu metody
					poznane na szkoleniu. 
									
										Myślę, że niejeden nauczyciel pozazdrościłby Piotrowi
					skuteczności w przekazywaniu wiedzy. 
									
										Drobne Wady: Czasami pojawia się kolorowe tło w kwiatki, ale to
					kwestia gustu :-) Najważniejsze, że to szkolenie nie ma wad typu
					merytorycznego. 
									
										Zatem 5+. Życzę sukcesów i wielu uczniów. Wielkie
					gratulacje, chętnie polecę to szkolenie swoim znajomym. 
									
											Pozdrawiam
Dorota Gawrońska-Popa
MegaMatma.pl
									Dorota Gawrońska-Popa
MegaMatma.pl
												Czego możesz się
					spodziewać po wdrożeniu rad z tego szkolenia?
										
											Wyobraź sobie hipotetyczną sytuację. Dostosuj ją do
					swojej sytuacji. Powiedzmy, że obecnie firma ma miesięczny zysk 10 tys. zł
					netto. Jedynie połowę tej kwoty, czyli 5 tys. zł, generuje internet.
					
										
											Jeżeli przy pomocy szkolenia właściciel firmy poprawi
					działalność w internecie, może zwiększyć swój dochód z
					samego internetu przykładowo o 20%. To nie jest trudne zważywszy choćby na
					łatwość wprowadzania zmian w działalności internetowej. Uzyska zatem
					dochód z internetu w wysokości już 6 tys. zł miesięcznie.
					
										
											W omawianym przykładzie zysk wzrósł o tysiąc
					złotych. Oznacza to, że inwestycja w szkolenie zwróci się z nawiązką
					już po pierwszym miesiącu od wdrożenia choćby paru proponowanych
					rozwiązań! 
										
											Myślę, że warto przynajmniej spróbować, a Ty?
					
										
												Jak ja sobie z tym
					wszystkim poradzę?
												
										
											Jeżeli Twoja firma zatrudnia ludzi, możesz pewne rzeczy
					zlecić swoim współpracownikom. Nie rób wszystkiego sam. Z
					drugiej strony, jeżeli to Twoja firma, to właśnie Tobie najbardziej powinno
					zależeć na jej rozwoju. 
										
											Jeśli jednak kogoś masz, np. zatrudniasz specjalistę ds.
					marketingu, to kup to szkolenie tej osobie. Aby realizowała swoje zadania
					jeszcze lepiej. 
										
											To szkolenie jest świetne do wdrażania pracowników.
					Nie musisz od razu zatrudniać specjalisty za duże pieniądze. Wystarczy
					ambitna osoba z niewielkim doświadczeniem, która nauczy się wszystkiego
					z mojego szkolenia. 
										
											Poza tym pamiętaj: teraz jest dobry moment na mobilizację
					i zmodyfikowanie Twojego planu tygodnia tak, aby znaleźć czas na kluczowe
					sprawy takie jak rozwój, marketing i promocja. 
										
											Nigdy nie pójdziesz do przodu robiąc cały czas to
					samo i rozwijając się własnym tempem. Wykorzystaj moje cenne doświadczenie i
					wiedzę oraz zaoszczędź mnóstwo czasu i nerwów już teraz!
					
										
												8 lat doświadczenia
					zmieszczone w 2h nagrań
										
											Nauczyłem się tego trenując pływanie. Wcześniej sam
					starałem się zejść z czasem w kraulu na 50 metrów poniżej 44 sekund.
					Dziwiłem się, że w ogóle mi się to nie udaje. 
										
											Gdy trener pokazał mi, jakie odkrycia dokonały się w
					technice pływania w ostatnich dziesięcioleciach, okazało się, ze pływam na
					poziomie lat 20 ubiegłego wieku! Nie śmiej się, pływałem już całkiem
					nieźle, większość osób nie pływa nawet na tym poziomie ;-)
					
										
											W życiu nie odkryłbym tych technik samemu. Przecież nawet
					sportowcom i profesjonalistom zajęło to dziesiątki lat! Czy jesteś osobą,
					która stawia tylko na swoje doświadczenia i sama wszystko odkrywa?
					Pamiętaj, że z takim podejściem osiągnięcie sukcesu może Ci zająć 80 lat
					:-) 
										
											Lepiej skorzystaj z moich doświadczeń i zrób
					gigantyczne postępy w krótkim czasie, ucząc się z szkolenia Jak
					stworzyć dobrze sprzedający sklep internetowy.
											
										
												Pozdrawiam,
											
												Piotr Michalak
											
												Właściciel, prezes zarządu spółek:
											
												Strategie Rozwoju sp. z o.o.
											
												Netesc sp. z o.o.
											
												Ententa LTD
											
												PS
											
												Zauważ, że ja też kiedyś nie wiedziałem jak skutecznie
					promować swoją firmę, ale udało mi się, gdyż posłuchałem mądrych rad
					osób bardziej doświadczonych ode mnie. Szczególnie zdobywając
					wiedzę na zachodzie, m.in. od Jay’a Abrahama, Russella Brunsona, Johna
					Reese, Mike’s Filsaime, Joe’a Vitale i wielu innych.
											
												Wydałem dziesiątki tysięcy złotych na szkolenia. Dziś,
					uzbrojony w tą wiedzę oraz z bagażem własnych doświadczeń - chcę
					pomóc Tobie. Zaufaj mojemu doświadczeniu.
											
												PPS
											
												Wierzę w to, że zależy Ci na mądrym działaniu. Wierzę
					w to, że chcesz, aby Twój sklep internetowy zapewnił Ci duży
					dochód ze sprzedaży. Nie odwlekaj tego na później, zanim będzie
					zbyt późno. Rzeczywistość rynku bywa okrutna, dlatego chcę byś się
					nauczył jak sobie z nią radzić – ucz się na moim
					doświadczeniu.
											
												Jeśli nadal masz pytania, napisz do nas na adres
					biuro@strategie-rozwoju.pl
										Piotr Michalak poleca również
Podobne szkolenia
Jak kupować?
Zapłać online a natychmiast uzyskasz dostęp do szkolenia!- Zaloguj się lub załóż konto.
- Wybierz sposób płatności.
- Dokonaj płatności online.
- Oglądaj szkolenie w przeglądarce lub pobierz na dysk!
Gwarancja satysfakcji
 
							Wszystkie zakupy są objęte gwarancją satysfakcji. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci pieniądze. Więcej
Obsługa Klienta
						Prowadzący:
						Piotr Michalak
					
										
						Długość szkolenia:
						2 godz. 16 min.
					
										
						Dodano:
						22 listopada 2013
					
				 
								 
								 
								 
								 
								 
							