Szkolenia > Programowanie

Sam tworzę programy i gry na telefon komórkowy

ISBN: 978-83-61362-29-6

Czy Ty również chcesz dołączyć do elitarnej grupy osób znających wszystkie tajemnice związane z tworzeniem gier i programów na urządzenia mobilne?

Sam tworzę gry i programy na telefon komórkowy to kurs Video, który od zupełnych podstaw (łącznie z pobraniem darmowego oprogramowania) przedstawi Ci proces tworzenia własnych programów i gier w języku Java ME. Jest to pierwszy tego typu kurs na rynku polskim, po którym niezależnie od aktualnych umiejętności programistycznych, utworzysz własną aplikację na telefon komórkowy.

 

Jakie aplikacje dedykowane do telefonu komórkowego możesz stworzyć?


•programy językowe;
•encyklopedie i słowniki;
•programy edukacyjne;
•budżet domowy i programy obliczeniowe;
•galerie;
•bazy danych;
•kursy;
•edytory i czytniki tekstów;
•programy hobbystyczne;
•gry;

i wiele innych, wszystko zależy od Twojej wyobraźni...

W zależności od rodzaju maszyny wirtualnej na urządzeniu mobilnym możesz również uzyskać dostęp do funkcji wibracyjnej, podświetlania ekranu, możliwość nawiązywania rozmów, wysyłania SMS'ów czy edytowania kontaktów w książce adresowej.

 

Uwaga: Gwarantujemy, że nauczymy Cię programować. Nie musisz posiadać żadnej wiedzy. Po tym kursie staniesz się PROGRAMISTĄ!

Spis lekcji zawartych na kursie:


 

01 - Pobieranie i instalacja
Kurs programowania Java ME Kurs rozpoczniemy od pobrania darmowego kompilatora oraz jego instalacji.

Czas trwania: 9 minut 35 sekund
02 - Pierwszy Midlet
Kurs programowania Java ME W lekcji tej zapoznamy się z edytorem oraz podstawami programowania w Javie dla urządzeń mobilnych.

Czas trwania: 23 minuty 57 sekund
03 - Zmienne, rzutowanie, operatory, stałe i komentarze
Kurs programowania Java ME Lekcja ta szczegółowo omawia typy danych, sposoby tworzenia zmiennych, rzutowanie na inne typy oraz najważniejsze operatory. Dodatkowo omówione zostały zasady tworzenia czytelnego kodu, umieszczanie komentarzy oraz tworzenie stałych.

Czas trwania: 31 minut 51 sekund
04 - If, Else oraz Switch
Kurs programowania Java ME Kolejny film zapozna nas z instrukcjami warunkowymi pozwalającymi wybrać fragment kodu w zalezności od sytuacji.

Czas trwania: 22 minuty 24 sekundy
05 - Pętla For i While
Kurs programowania Java ME Lekcja ta omawia bardzo dokładnie pętle, pozwalające powtarzać wybrany fragment kodu okresloną ilość razy lub do momentu zaistnienia określonego warunku.

Czas trwania: 23 minuty
06 - Tablice, sortowanie, lotto
Kurs programowania Java ME Na przykładzie midletu służącego do losowania niepowtarzających się liczb, omówione zostaną tablice jedno i wielowymiarowe oraz algorytm sortowania.

Czas trwania: 28 minut 58 sekund
07 - Wektory
Kurs programowania Java ME Lekcja ta omawia sposób tworzenia oraz zastosowanie obiektu Vector.

Czas trwania: 14 minut 16 sekund
08 - Klasy, konstruktory
Kurs programowania Java ME W lekcji tej bardzo szczegółowo omówione zostały podstawowe zagadnienia dotyczące klas, będących esencją programowania obiektowego.

Czas trwania: 39 minut 13 sekund
09 - Dziedziczenie, przesłanianie
Kurs programowania Java ME Lekcja ta na praktycznych przykładach porusza bardzo ważne zagadnienia: dziedziczenia oraz przesłaniania.

Czas trwania: 26 minut 45 sekund
10 - Interfejsy i polimorfizm
Kurs programowania Java ME Interfejsy są w języku Java bardzo ważnym zagadnieniem, które zostało tutaj przedstawione w bardzo przystępny sposób. Polimorfizm natomiast w znaczny sposób ułatwia zarządzanie obiektami rożnych klas.

Czas trwania: 16 minut 19 sekund
11 - Wątki i wyjątki
Kurs programowania Java ME W lekcji tej nauczysz się jak wykonywać różne fragmenty kodu równolegle z głównym kodem midletu, oraz w jaki sposób przechwycić i obsłużyć wyjątki w sposób nie zakłócający działania midletu.

Czas trwania: 29 minut 55 sekund
12 - Obiekt Display
Kurs programowania Java ME Ten krótki film, pokaże Ci jak używać obiektu Display, umożliwiającego dostęp do wyświetlacza urządzenia.

Czas trwania: 10 minut 33 sekundy
13 - Canvas i Graphics
Kurs programowania Java ME Obiekty Canvas i Graphics pozwalają na swobodne rysowanie po ekranie wyświetlacza. Film ten omówi wszystkie najważniejsze zagadnienia związane z tymi klasami oraz zdarzenie Paint.

Czas trwania: 18 minut 45 sekund
14 - ImageItem
Kurs programowania Java ME Za pomocą obiektu ImageItem w łatwy sposób możesz wczytać i wyświetlić zdjęcie na ekranie urządzenia. W filmie tym dodatkowo zobaczysz jak możesz wykonywać przekształcenia wczytanego zdjęcia.

Czas trwania: 9 minut 9 sekund
15 - Baza Danych
Kurs programowania Java ME Gdy chcesz gromadzić dane swojego midletu w telefonie powinieneś posługiwać się plikiem rms, dzięki temu użytkownik nie będzie musiał potwierdzać każdorazowego zapisu danych. Film ten bardzo dokładnie omówi tworzenie takiego pliku na przykładzie bazy danych.

Czas trwania: 44 minuty 10 sekund
16 - Gra
Kurs programowania Java ME Wiedza przedstawiona w poprzednich lekcjach pozwoli na napisanie gry. Film ten bardzo dokładnie pokaże Ci jak możesz stworzyć grę dopasowaną do zasobów urządzenia przenośnego, w której obiekty zachowywać będą się w naturalny sposób naśladując prawa fizyki.

Czas trwania: 58 minut 23 sekundy





Łączny czas trwania kursu: 6 godzin 47 minut i 21 sekund
 

Materiały dodatkowe:

plikidodatkowe.zip 0,85 MB
plikidodatkowe.zip 0,85 MB

Dostęp do materiałów uzyskasz po wykupieniu szkolenia, w sekcji "Mój eMentor".


GlobalProfit poleca również

Podobne szkolenia

O autorze

GlobalProfit

GlobalProfit - więcej

Jak kupować?

Zapłać online a natychmiast uzyskasz dostęp do szkolenia!
  1. Zaloguj się lub załóż konto.
  2. Wybierz sposób płatności.
  3. Dokonaj płatności online.
  4. Oglądaj szkolenie w przeglądarce lub pobierz na dysk!

Gwarancja satysfakcji

Gwarancja satysfakcji

Wszystkie zakupy są objęte gwarancją satysfakcji. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci pieniądze. Więcej

Obsługa Klienta

57,00 zł

(46,34 zł netto)

Kup teraz! i oglądaj online lub pobierz na dysk
Prowadzący: Grupa kursy-komputerowe-pl
Długość szkolenia: 6 godz. 47 min.
Dodano: 15 maja 2010