Najczęściej zadawane pytania

Masz więcej pytań?
Skontaktuj się z nami Biuro Obsługi Klienta

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadzwoń lub napisz do nas, a pomożemy Ci najszybciej jak to możliwe.

Informacje ogólne

  • Co to jest eMentor?

    Na portalu eMentor.pl znajdziesz profesjonalne szkolenia wideo, tworzone przez najlepszych trenerów i ekspertów. Naszą misją jest ułatwienie dostępu do wartościowej wiedzy wykorzystując zalety Internetu. Wszystkim którzy chcą się uczyć i rozwijać umożliwiamy efektywną i przyjemną naukę - szybko i wygodnie, z dowolnego miejsca w Polsce i na świecie.

  • Jakie kursy i szkolenia znajdę na eMentor?

    Wszystkie szkolenia wideo zgromadziliśmy w postaci uporządkowanego tematycznie Katalogu Szkoleń. Katalog jest stale rozwijany, z tygodnia na tydzień dodawane są nowe produkty, a naszym celem jest stworzenie wszechstronnego źródła wiedzy ze wszystkich dziedzin życia i biznesu.

  • Czy do oglądania szkoleń potrzebny jest jakiś program?

    Nie! Szkolenia możesz oglądać bezpośrednio w oknie swojej przeglądarki internetowej. Jeżeli chcesz przekonać się jak to działa, każde szkolenie w naszym Katalogu Szkoleń posiada darmowy fragment. Wybierz jedno ze szkoleń i kliknij na napisie "Oglądaj darmowy fragment". Jeżeli na Twoim ekranie wyświetlone zostanie nagranie - posiadasz wszystko co jest potrzebne! Jeżeli masz problemy z wyświetlaniem nagrań, skontaktuj się z nami, z przyjemnością Ci pomożemy.

  • Czy mogę pobrać nagranie na dysk twardy?

    Niektóre szkolenia umożliwiają ich pobranie na dysk. W takim przypadku przy opisie szkolenia jest to odpowiednio oznaczone ("oglądaj online lub pobierz na dysk").

    Jeżeli nie chcesz oglądać szkolenia w przeglądarce internetowej, możesz pobrać takie szkolenie na swój dysk twardy. Po zakupie będziesz miał możliwość wyboru jednego z wielu formatów plików, w zależności od tego w jakim programie komputerowym chcesz odtworzyć wideo.

    Dodatkowo przygotowaliśmy dla Ciebie kilka formatów, pasujących na urządzenia przenośne, w tym iPody, iPhone, Zune, Zen oraz telefony Google Android (G1 itp.). Jeżeli masz problemy z pobieraniem lub wyświetlaniem nagrań, skontaktuj się z nami, z przyjemnością Ci pomożemy.

  • Mam wolne łącze internetowe - czy będę mogł oglądać szkolenia?

    Jeżeli posiadasz wolne łącze internetowe, możesz pobrać szkolenie na swój dysk twardy i odtwarzać je w dowolnym programie.

    Aby w komfortowy sposób oglądać internetowe wideo, bezpośrednio w oknie przeglądarki internetowej, potrzebujesz łącze internetowe o prędkości pobierania przynajmniej 1 Mb/s (jednego megabita na sekundę).

    Jeżeli nie jesteś pewien, czy Twoje łącze do Internetu jest wystarczające do oglądania w przeglądarce, możesz spróbować wyświetlić darmowy fragment szkolenia - wszystkie produkty w naszym Katalogu Szkoleń posiadają darmowy fragment który możesz teraz obejrzeć.

Kupowanie

  • Czy muszę się zarejestrować żeby kupić szkolenie?

    Tak - Dzięki temu możesz oglądać i pobierać wykupione szkolenia. Logujesz się swoim hasłem i oglądasz - dzisiaj, jutro lub za rok - kiedy tylko chcesz! Nie pytamy Cię o żadne dane osobowe - wystarczy email oraz hasło, a założenie konta nie zajmie Ci więcej niż pół minuty.

  • Jakie są dostępne formy płatności?

    Naszym klientom udostępniamy bezpieczne płatności online - możesz zapłacić przelewem z banku internetowego, kartą płatniczą, przelewem tradycyjnym lub przekazem pocztowym.

    Płatności obsługiwane są przez firmę PayU S.A (Platnosci.pl) zarejestrowaną w Polsce jako Agent Rozliczeniowy, podlegający nadzorowi Prezesa Narodowego Banku Polskiego.

  • Jak szybko otrzymam dostęp do wykupionego szkolenia?

    Natychmiast! Gdy tylko otrzymamy Twoją płatność, dostaniesz od nas email z informacją o dostępie do pełnej wersji nagrania. W zależności od tego czy płacisz kartą płatniczą, przelewem internetowym czy przelewem tradycyjnym, Twoja płatność zostanie zrealizowana przez bank w czasie od kilku sekund do 24 godzin w dni robocze. Dla przelewów online, z banków internetowych, cały proces płatności i uzyskania dostępu do nagrania trwa tylko kilka sekund. Przybliżone czasy realizacji znajdziesz na tej stronie .

  • Jak mogę obejrzeć szkolenie?

    Szkolenia możesz oglądać bezpośrednio w oknie przeglądarki internetowej. Możesz również pobrać nagranie na swój komputer i oglądać, nawet gdy nie będziesz miał połączenia z Internetem. Wszystkie Twoje wykupione szkolenia dostępne są po zalogowaniu, w sekcji Mój eMentor.

    Jeżeli chcesz zobaczyć jak działa wyświetlanie szkoleń w przeglądarce, możesz wyświetlić darmowy fragment szkolenia - wszystkie produkty w naszym Katalogu Szkoleń posiadają darmowy fragment który możesz obejrzeć już teraz!.

  • Czy jest jakiś limit czasu na obejrzenie nagrania?

    Wykupione szkolenia możesz oglądać w przeglądarce i pobierać kiedy chcesz! Każde szkolenie będzie widoczne na Twoim koncie przez 2 lata od dnia zakupu.

  • Na czym polega Gwarancja Satysfakcji?

    Jesteśmy przekonani o najwyższej jakości i profesjonaliźmie sprzedawanych w naszym katalogu szkoleń i kursów. Dlatego też zdecydowaliśmy się wprowadzić 100% Gwarancję Satysfakcji!

    Jeżeli nie będziesz zadowolony z zakupu, możesz w ciągu 3 dni od momentu zakupu wystąpić o zwrot 100% wpłaconej kwoty. Więcej informacji znajdziesz w Warunkach korzystania z serwisu.
    Jeżeli masz pytania, możesz również skontaktować się z nami.

Problemy techniczne

  • Nie mogę wyświetlić filmu.

    Spróbuj pobrać nowszą przeglądarkę internetową. Do oglądania internetowego wideo zalecamy przeglądarkę Mozilla Firefox. Możesz pobrać ją za darmo z tej strony.

  • Nagranie przerywa się w trakcie odtwarzania.

    Możliwe, że Twój komputer lub łącze internetowe jest zbyt obciążone. Spróbuj wyłaczyć inne programy i zamknąć część zakładek w swojej przeglądarce internetowej. Upewnij się, że łącze internetowe nie jest przeciążone pobieraniem innych plików. Jeżeli korzystasz z laptopa i pracujesz na baterii, spróbuj podłaczyć komputer do prądu.

    Do komfortowego oglądania internetowego wideo potrzebujesz łącze do Internetu o prędkości pobierania przynajmniej 1Mbps (1 megabita na sekundę).

    Jeżeli nadal masz problemy z odtwarzaniem filmów, skontaktuj się z nami - z chęcią Ci pomożemy!

  • Nie mogę się zalogować.

    Upewnij się, że podajesz poprawny adres email - dokładnie ten sam który podawałeś podczas rejestracji lub zakupie produktu. Wpisując hasło zwróć uwagę czy wpisujesz poprawnie duże i małe litery - są one rozróżniane.
    Jeżeli jesteś przekonany, że wpisujesz swoje dane poprawnie i nadal nie możesz zalogować się do eMentor, skontaktuj się z nami.

  • Nie mogę pobrać szkolenia na komputer.

    Spróbuj pobrać nowszą przeglądarkę internetową. Do oglądania internetowego wideo zalecamy przeglądarkę Mozilla Firefox. Możesz pobrać ją za darmo z tej strony. Jeżeli to nie pomoże skontaktuj się z nami.