Szkolenia > Biznes

Co trzeba wiedzieć, by prowadzić dobrze prosperujący biznes?

Marek Zabiciel

Marek Zabiciel

Doświadczony menedżer zajmujący się konsultacjami oraz doradztwem odnośnie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw. Udziela porad nowopowstającym przedsiębiorstwom w zakresie, najważniejszych aspektów działalności firmy mających wpływ na jej sukces.

Jest autorem wysoko ocenionych, wydanych przez wydawnictwo Złote Myśli książek: "Jak wygrać w biznesie" oraz "Program rozwoju firmy. Z zamiłowania pisarz oraz muzyk.

Na poniższe pytania otrzymasz odpowiedzi w postaci Pigułek Wiedzy zamawiając ten pakiet:

  • Jak efektywnie zanalizować sytuację na rynku przed rozpoczęciem działania?

    Każda armia, nim wyruszy w bój, wypuszcza niewielki oddział, by zbadał teren, na którym stoczy się bitwa. Każdy przedsiębiorca, który chce odnieść sukces, musi poznać obszar, w jakim przyjdzie mu działać oraz konkurencję, którą musi pokonać, by cieszyć się długą i zyskowną egzystencją na rynku. Osobom prowadzącym biznes często wydaje się to skomplikowane, trudne i kosztowne. Są jednak proste sposoby na to, jak to robić efektywnie, skutecznie i tanio.

  • Jak wykorzystać swoje umiejętności przy budowaniu biznesu?

    Wiele godzin spędzonych w szkolnych ławach, praca, która była tylko "na chwilę", szkolenia, na których obecność była zbiegiem okoliczności. Uważaj, bo za chwilę okaże się, że żadna z poświęconych godzin nie była zmarnowana. Dowiedz się, jak wykorzystać to, co już umiesz (choć może wydawać Ci się to nieprzydatne), by być lepszym od tych, którzy dopiero się tego uczą.

  • Żelazna zasada, czyli co zrobić, by wyróżniać się spośród konkurencji?

    Jedną z żelaznych zasad rynku jest: kto się nie wyróżnia, ten znika w otchłani. Jak sprawić, by przedmiot naszej działalności był atrakcyjniejszy niż konkurencji? Ekspert Pigułek Wiedzy odpowie na to pytanie i pomoże zmienić szkodliwe przyzwyczajenia, które być może uniemożliwiają dynamiczny rozwój Twojego biznesu.

  • Co trzeba zrobić, by klient do Ciebie wracał po więcej?

    Zadowolony klient, to lojalny klient. W jaki sposób sprawić, by wizyty kupujących nie były jednorazowe?

Pigułki Wiedzy poleca również

Podobne szkolenia

O autorze

Pigułki Wiedzy

Pigułki Wiedzy - Codziennie poświęcamy od czterech do pięciu godzin na korzystanie z telefonu, komputera, tabletu i innych urządzeń mobilnych. Jesteśmy przystosowani do przyswajania... więcej

Jak kupować?

Zapłać online a natychmiast uzyskasz dostęp do szkolenia!
  1. Zaloguj się lub załóż konto.
  2. Wybierz sposób płatności.
  3. Dokonaj płatności online.
  4. Oglądaj szkolenie w przeglądarce lub pobierz na dysk!

Gwarancja satysfakcji

Gwarancja satysfakcji

Wszystkie zakupy są objęte gwarancją satysfakcji. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci pieniądze. Więcej

Obsługa Klienta

Promocja!

97,00 zł

47,00 zł

Kup teraz!
Prowadzący: Marek Zabiciel
Długość szkolenia: 48 min.
Dodano: 19 grudnia 2013